Wednesday, September 24, 2014

#cabaran30hari #Hari ke-9 : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda

SOALAN KE-9

#Hari ke-9 : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda

Dah tak ada nak tertarik kat sesape pon..haha, orang dah bersuami ni, tengok suami aje laaaa...;D. Tapi nak melengkapkan soalan ni, kena jawab la jugak kan. hihi. Actually, Hana suka lelaki yang tak hisap rokok, kemas, bersih, handsome, baik hati. Haaaa...cukup dah ciri-ciri encik suami tu, tapi satu je, bukan tak hisap rokok, tapi berkaton-katoooonnnn rokoknya. Dah puas omak nasihatnyer hahhh, tek mau dengarr jugok ehhh. hahaha. Biarla dia, nanti doa-doakan biar suami Hana insaf dari merokok yer..hahaha..

Okey, Sekian (^_^)\/

#Cabaran 30 Hari Kelab Blogger Ben Ashaari
Post a Comment