Thursday, September 25, 2014

#cabaran30hari #Hari ke-24 : Rumah Impian Anda

SOALAN KE-24

 #Hari ke-24 : Rumah Impian Anda

Rumah impian anda??..urmm..ofcoz la macam instana!!;D. Nak tak nak, Hana dah ada rumah sendiri, Husband dah beli kat kelantan. Tapi wat masa sekarang, disewakan. Tapi macam tak best jugak, perumahan kan. Kita dah biasa dari kecik tinggal kat kampung, ada tanah sendiri, dalam hati tu nak jugak la, bina umah sendiri, ada halaman yang luas. Dalam rumah ada ruang-ruang yang boleh kita tetapkan, contohnya ruang belajar, ruang santai, ruang tamu, ruang makan...berrruanggg ruangg..;D
Haaa...rumah macam tu diimpikan sebenarnya, tapi memandangkan kos sekarang dah tinggi, so kita kumpul duit beli tanah jer...hahha. Then kumpul duit lagi bina rumah.

Okey, Sekian (^_^)\/

#Cabaran 30 Hari Kelab Blogger Ben Ashaari
Post a Comment