Thursday, September 25, 2014

#cabaran30hari #Hari ke-17 : 5 Perkara Yang Anda Rindukan, apa saja

SOALAN KE-17

#Hari ke-17 : 5 Perkara Yang Anda Rindukan, apa saja

Pertama: Zaman Kanak-kanak
Memang best sangat jadi kanak-kanak kan, tak punya masalah, hidup happy jer. Tapi tak selamanya kita kecik, aturan Tuhan itu benar, zaman kecil kita bahagia kerana kita suci (^_^)

Kedua : Zaman Sekolah
Haihhh, rindu bangat. Ok fine, saya kaki buli. hahaha..buli sikit-sikit jer..Kalaulah diundur masa, rasa macam nak gi sekolah balik. Tapi mustahil laaa...( poyo je, masa sekolah, nak habis belajar cepat2)

Ketiga : Bersama Keluarga
Semua dah ada keluarga, kenapa raya tak banyak?..(banyak laaa, raya puasa, raya haji, raya cina, deepavali & etc)..ok, saya nak tiap-tiap bulan ada raya..boleh macam tu??..rindu nak jumpa semua orang.

Keempat : Rindu Arwah Abah.
Al-Fatihah...Abah..Hana doakan abah bahagia disana, ditempatkan bersama orang-orang yang soleh. RINDU ABAH SANGATTTT!!!

Kelima : Rindu nak makan jagung Cameron
Hana masih waras..hahahhahaha..okey, jagung kat sana sedap sangat...i give 5 starszzz!!. cu cuba makan jagung kat cameron..makan kat sana..panas2!!terbaik dari ladang...mu tunggu aku datanggg lagi wahai jagung2

Okey, Sekian (^_^)\/

#Cabaran 30 Hari Kelab Blogger Ben Ashaari
Post a Comment