Thursday, September 25, 2014

#cabaran30hari #Hari ke-14 : Cerita Kasut Saya

SOALAN KE-14

#Hari ke-14 : Cerita Kasut Saya

Cerita pasal kasut saya sangat banyak, tapi satu je nak cerita. Sebab entry cabaran 30 hari Hana ni semuanya pendek-pendek. Nak kejar masa, jangan ada yang menjeling...huhhh..hahaha. Ok, ianya berlaku tahun 2012. Majlis Konvokesyen first degree dekat UTHM. Beli kasut baru la konon kan, padahal sekali tu je nak pakai. Tapi dah xde sangat, beli jela. So, faham-faham la kasut baru ni..orang kata, gigit dia dulu, sebelum ia gigit kita. Kurafat!!! hahaha, tapi itulah yanng berlaku...(memang aku tak gigit la weiii...adoyaiii)..dia yang gigit kita. Habis melecittt..terhenjut-henjut jalan tahan sakit. Tapi masa atas pentas tu cover la kan..tak kan nak jalan macam nenek kebayan plak atas tu.haha. Ya ampun, depan belakang melecit, sakit tak payah cakap. Rasanya saiz da betul dah, sebab beli sendiri. Sabar je la. Majlis tu faham-faham je la kan..bukan sekejap. Selesai semua majlis, buka kasut, jalan berkaki ayam ke Masjid yang dekat dengan dewan Konvokesyen tu. Masa tu dah kawin 2 bulan kot. hihihi. Suruh la si suami, ambil sandal dalam kete. Sekali dia datang, bawak apa taw???..KASUTTTT lagiii...kebetulan masa tu bawak 2 pasang...hahahahha..nak nangis ke nak gelak?? cer jawab? ok, itu saja cerita kasut saya..hahahahaha..

Okey, Sekian (^_^)\/

#Cabaran 30 Hari Kelab Blogger Ben Ashaari
Post a Comment